Vzkazy

Eeeeeeeeeéé

Klára Krtičková
29.08.2016 16:43
Chci se vrátit za všema suprovíma lidma bylo to super na to že jsem tam byla po prve tak velka Bomba Grin děkuji všem co jsem poznala a na videnou pristi rok ahojky Klarka :7

Jakub Balada
29.08.2016 15:33
Já chci zpátky .... Sad uteklo to jako voda ale poznal jsem další super lidi... Smile Bylo to s vámy fajn a teším se zase naviděnou Smile mám vás rád Kuba Smile Smile Grin

Kateřina Stiborová
29.08.2016 15:09
Ahoooooj všichni.. Smile Smile na tomto táboře jsem byla poprvé a moc se mi tam líbylo Smile škoda že už musel zkončit Sad byla se všema sranda Pfft moc jsem si to užila a budu se na všechny těšit p

Klára Triebenekrová
29.08.2016 15:02
Už se těším na příští rok na tábor, Smile byl moc super hlavně můj oddíl moc jsem si ho užila budu se zase na všechny moc těšit ... Tak ahoj s pozdraveeeeeeeeeee
eeeeeem Klárka

nicol Stuchlíková
29.08.2016 14:59
Letošní tábor byl super

Luďa
28.08.2016 18:40
Hledá se peněženka, světle hnědá, uvnitř modrá, kromě peněz obsahuje lístky do bazénu a sodexo poukázky. Kdyby ji někdo našel, napište prosím.

Pája Nováková
28.08.2016 16:59
Moc děkuji všem za nejlepších 14 dní!! patří Vám jeden velký DÍK Wink

Lůďa
26.08.2016 19:03
Vážení rodiče a další příbuzní, právě balíme kancelář, tiskárna bude na rok odstavena. Vzkazy můžete samozřejmě nechávat, jen už je dětem nevytiskneme.

Ráďa Blažková
26.08.2016 07:27
děkujeme pohled a taky se na tebe těšíme ... Slávek

Den třináctý roku 2016
A je tu konec. Dopoledne jsme hráli ještě hry v oddílech, po poledním klidu se plachtilo, byla vodní bitva a po svačině jsme uklidili tábor a zabalili většinu věcí. Nyní začíná poslední diskotéka. Dětem patří díky za skvělých 14 dní, my odjíždíme nabrat nové síly na nový ročník v Janovičkách. Sledujte naše stránky, Facebook. Pokud budete mít jakékoliv dotazy, napište nám.
LS dne 26.08.2016 20:11:51

Den dvanáctý roku 2016
Po snídani jsme hráli s dětmi spoustu her v oddílech, hráli jsme softball, stříleli jsme z luků, hráli přehazovanou a spoustu dalších her. Po obědě a poledním klidu jsme otevřeli oblíbenou plachtu, bylo krásně, tak jsme o to nemohli děti ošidit. A po svačině jsme zakončili celotáborovou hru, Vikingská posádka č. 1 vyhrála a dostala největší odměnu. Po večeři máme letní kino, dnes je na to ideální počasí. Zítra nás čeká balení, určitě se projedeme na plachtě a pomalu nám tábor končí.
LS dne 25.08.2016 21:16:39

Den jedenáctý roku 2016
Středeční dopoledne jsme hráli hry v oddílech, ale odpoledne přijela pouť :) Uspořádali jsme pro děti pouť s disciplínami, chlapci z kuchyně udělali pro děti párky v rohlíku, byla o ně pěkná mela, ale na každého se dostalo. Po večeři proběhl zápas v softbalu mezi dětmi a vedoucími a následovala poslední celotáborová hra, avšak pro změnu noční.
LS dne 24.08.2016 23:39:37

Den desátý roku 2016
Dopoledne jsme po snídani chvíli hráli hry v oddílech, ale byla to taková příprava na výlet do Broumova. Výletový guláš jsme posunuli na 11.30 a hned po obědě jsme vyrazili. Bylo to náročné, ale všechny děti to zvládly bravurně. Velké oddíly ušly 18,5 km a malé oddíly kolem 13 km. Fotek je jen pár, foťák se v batohu s ostatním materiálem pletl (fotili jsme na mobil). Na večerní zaměstnání bylo naplánováno letní kino, ale zapršelo a stráň je mokrá. Proto mají letní kino ve společenské místnosti pouze malé oddíly, velké mají volno k odpočinku a sprchují se. Na Rajče jsme již uložili fotky z dnešního dne, včetně včerejší stezky.
LS dne 23.08.2016 20:34:12

Den devátý roku 2016
Pomalu se připravujeme na příliv teplého počasí. Děti si dopoledne hrály v oddílech, byly na výletě v Polsku (asi 20 metrů za hranicí), hrály softball a další hry. Odpoledne jsme odehráli další etapu celotáborové hry a přiblížili jsme se k jejímu závěru. Po večeři máme diskotéku a čeká nás jedna známá noční hra pro starší oddíly ... :)
LS dne 22.08.2016 21:27:51

Den osmý roku 2016
Dnes jsme povolali déšť, umyli jsme celý tábor, aby se nám tu tolik neprášilo a pojali jsme nedělní den jako odpočinkový. Děti si hrály v pokojích, v kuchyni malovaly tašky, hrnečky. Vyráběly růže, ozdoby atd. Po poledním klidu jsme malým a velkým dětem zvlášť udělali kino a ve volném čase hrály hry. Po večeři mají nedělní osobní volno a dnes půjdou o chvíli dřív spát, aby nabraly dost sil na další náročný týden. Déšť jsme již poslali pryč, páří se z lesů, porostou určitě houby.
LS dne 21.08.2016 20:14:25

Den sedmý roku 2016
Sobota nám začala pěkně slunečně, pak se sice na chvíli zatáhlo, ale nakonec bylo celý den krásně. Dopoledne děti hrály hry v oddílech. Po obědě jsme hráli další etapu celotáborové hry Zachraň nemocné, děti v okolí tábora musely najít stejné rostliny, které jsme pro ně připravili. Po večerním nástupu a bramborové polévce jsme opékali párky. Děti už leží v postelích a za chvíli je večerka.
LS dne 20.08.2016 21:44:12

Den šestý roku 2016
Dnešní den jsme převážně strávili ve společnosti chlapců ze společnosti IGRA Model, kteří pro děti uspořádali celodenní zábavu. Hráli jsem připravené hry, děti dostávaly různé odměny a ve skupinách soutěžily o hodnotné ceny. Nakonec si každé dítko odneslo nějaký ten dáreček na památku. Tímto výborným, už vlastně dlouholetým kamarádůmm moc děkujeme a pro jejich podporu doporučujeme jejich stránky www.igramodel.cz. Nyní probíhá další diskotéka a malé děti budou mít za chvíli pohádkovou stezku odvahy. Fotky dodáme večer, ostatní jsou již nahrány.
LS dne 19.08.2016 21:13:48

Den pátý roku 2016
Dnešní dopoledne jsme strávili vytvářením táborových fotek, malou ukázku dáváme na internet. Po obědě jsme hráli různé hry, děti si vyzkoušely airsoft a ve slunečném počasí si pěkně užívaly. Po nástupu a večeři jsme se rozhodli udělat druhé letošní letní kino.
LS dne 18.08.2016 21:06:55

Den čtvrtý roku 2016
Dopoledne měly děti zábavu v oddílech, hrály různé hry a soutěžily v různých disciplínách. Po odpolední svačině jsme odehráli další část celotáborové hry a to bitvu na rozbouřeném moři. Děti ve skupinách bojovaly na vikingských lodích a navzájem se "potápěly". Vítěz byl nakonec jasný :) Po večeři sedíme u táboráku a zpíváme. Fotky právě nahráváme :)
LS dne 17.08.2016 21:05:08

Den třetí roku 2016
Dnes dopoledne jsme připravovali pomůcky pro celotáborovou hru, která nás čeká zítra. Vyráběli jsme ve skupinách obrané štíty, které budeme při hře používat. Odpoledne se menší děti sprchovaly a pak si hrály v oddílech. 3 nejstarší oddíly vyrazily na krátkou procházku do nedalekého lomu. Nakonec jsme našlapali 10 km. Po večerním nástupu se vykoupaly i starší děti a nyní máme všemi milovanou diskotéku :) Fotky za chvíli nahráváme.