Vzkazy

Eeeeeeeeeéé

Klára Krtičková
29.08.2016 16:43
Chci se vrátit za všema suprovíma lidma bylo to super na to že jsem tam byla po prve tak velka Bomba Grin děkuji všem co jsem poznala a na videnou pristi rok ahojky Klarka :7

Jakub Balada
29.08.2016 15:33
Já chci zpátky .... Sad uteklo to jako voda ale poznal jsem další super lidi... Smile Bylo to s vámy fajn a teším se zase naviděnou Smile mám vás rád Kuba Smile Smile Grin

Kateřina Stiborová
29.08.2016 15:09
Ahoooooj všichni.. Smile Smile na tomto táboře jsem byla poprvé a moc se mi tam líbylo Smile škoda že už musel zkončit Sad byla se všema sranda Pfft moc jsem si to užila a budu se na všechny těšit p

Klára Triebenekrová
29.08.2016 15:02
Už se těším na příští rok na tábor, Smile byl moc super hlavně můj oddíl moc jsem si ho užila budu se zase na všechny moc těšit ... Tak ahoj s pozdraveeeeeeeeeee
eeeeeem Klárka

nicol Stuchlíková
29.08.2016 14:59
Letošní tábor byl super

Luďa
28.08.2016 18:40
Hledá se peněženka, světle hnědá, uvnitř modrá, kromě peněz obsahuje lístky do bazénu a sodexo poukázky. Kdyby ji někdo našel, napište prosím.

Pája Nováková
28.08.2016 16:59
Moc děkuji všem za nejlepších 14 dní!! patří Vám jeden velký DÍK Wink

Lůďa
26.08.2016 19:03
Vážení rodiče a další příbuzní, právě balíme kancelář, tiskárna bude na rok odstavena. Vzkazy můžete samozřejmě nechávat, jen už je dětem nevytiskneme.

Ráďa Blažková
26.08.2016 07:27
děkujeme pohled a taky se na tebe těšíme ... Slávek

Vypínáme vzkazník atd.
Dnes vypínáme vzkazník a opět ho otvřeme příští rok před táborem, pokud byste nám chtěli cokoliv vzkázat, napište nám na náš mail. Do konce září se pokusíme domluvit termín tábora pro příští rok a pokud se nám to podaří, tak ho zde zveřejníme. Na chvíli se tedy odmlčíme, ať nabereme síly a nápady na příští ročník. Děkujeme a těšíme se za rok ! :-)
LS dne 04.09.2016 12:41:00

Den třináctý roku 2016
A je tu konec. Dopoledne jsme hráli ještě hry v oddílech, po poledním klidu se plachtilo, byla vodní bitva a po svačině jsme uklidili tábor a zabalili většinu věcí. Nyní začíná poslední diskotéka. Dětem patří díky za skvělých 14 dní, my odjíždíme nabrat nové síly na nový ročník v Janovičkách. Sledujte naše stránky, Facebook. Pokud budete mít jakékoliv dotazy, napište nám.
LS dne 26.08.2016 20:11:51

Den dvanáctý roku 2016
Po snídani jsme hráli s dětmi spoustu her v oddílech, hráli jsme softball, stříleli jsme z luků, hráli přehazovanou a spoustu dalších her. Po obědě a poledním klidu jsme otevřeli oblíbenou plachtu, bylo krásně, tak jsme o to nemohli děti ošidit. A po svačině jsme zakončili celotáborovou hru, Vikingská posádka č. 1 vyhrála a dostala největší odměnu. Po večeři máme letní kino, dnes je na to ideální počasí. Zítra nás čeká balení, určitě se projedeme na plachtě a pomalu nám tábor končí.
LS dne 25.08.2016 21:16:39

Den jedenáctý roku 2016
Středeční dopoledne jsme hráli hry v oddílech, ale odpoledne přijela pouť :) Uspořádali jsme pro děti pouť s disciplínami, chlapci z kuchyně udělali pro děti párky v rohlíku, byla o ně pěkná mela, ale na každého se dostalo. Po večeři proběhl zápas v softbalu mezi dětmi a vedoucími a následovala poslední celotáborová hra, avšak pro změnu noční.
LS dne 24.08.2016 23:39:37

Den desátý roku 2016
Dopoledne jsme po snídani chvíli hráli hry v oddílech, ale byla to taková příprava na výlet do Broumova. Výletový guláš jsme posunuli na 11.30 a hned po obědě jsme vyrazili. Bylo to náročné, ale všechny děti to zvládly bravurně. Velké oddíly ušly 18,5 km a malé oddíly kolem 13 km. Fotek je jen pár, foťák se v batohu s ostatním materiálem pletl (fotili jsme na mobil). Na večerní zaměstnání bylo naplánováno letní kino, ale zapršelo a stráň je mokrá. Proto mají letní kino ve společenské místnosti pouze malé oddíly, velké mají volno k odpočinku a sprchují se. Na Rajče jsme již uložili fotky z dnešního dne, včetně včerejší stezky.
LS dne 23.08.2016 20:34:12

Den devátý roku 2016
Pomalu se připravujeme na příliv teplého počasí. Děti si dopoledne hrály v oddílech, byly na výletě v Polsku (asi 20 metrů za hranicí), hrály softball a další hry. Odpoledne jsme odehráli další etapu celotáborové hry a přiblížili jsme se k jejímu závěru. Po večeři máme diskotéku a čeká nás jedna známá noční hra pro starší oddíly ... :)
LS dne 22.08.2016 21:27:51

Den osmý roku 2016
Dnes jsme povolali déšť, umyli jsme celý tábor, aby se nám tu tolik neprášilo a pojali jsme nedělní den jako odpočinkový. Děti si hrály v pokojích, v kuchyni malovaly tašky, hrnečky. Vyráběly růže, ozdoby atd. Po poledním klidu jsme malým a velkým dětem zvlášť udělali kino a ve volném čase hrály hry. Po večeři mají nedělní osobní volno a dnes půjdou o chvíli dřív spát, aby nabraly dost sil na další náročný týden. Déšť jsme již poslali pryč, páří se z lesů, porostou určitě houby.
LS dne 21.08.2016 20:14:25

Den sedmý roku 2016
Sobota nám začala pěkně slunečně, pak se sice na chvíli zatáhlo, ale nakonec bylo celý den krásně. Dopoledne děti hrály hry v oddílech. Po obědě jsme hráli další etapu celotáborové hry Zachraň nemocné, děti v okolí tábora musely najít stejné rostliny, které jsme pro ně připravili. Po večerním nástupu a bramborové polévce jsme opékali párky. Děti už leží v postelích a za chvíli je večerka.
LS dne 20.08.2016 21:44:12

Den šestý roku 2016
Dnešní den jsme převážně strávili ve společnosti chlapců ze společnosti IGRA Model, kteří pro děti uspořádali celodenní zábavu. Hráli jsem připravené hry, děti dostávaly různé odměny a ve skupinách soutěžily o hodnotné ceny. Nakonec si každé dítko odneslo nějaký ten dáreček na památku. Tímto výborným, už vlastně dlouholetým kamarádůmm moc děkujeme a pro jejich podporu doporučujeme jejich stránky www.igramodel.cz. Nyní probíhá další diskotéka a malé děti budou mít za chvíli pohádkovou stezku odvahy. Fotky dodáme večer, ostatní jsou již nahrány.
LS dne 19.08.2016 21:13:48

Den pátý roku 2016
Dnešní dopoledne jsme strávili vytvářením táborových fotek, malou ukázku dáváme na internet. Po obědě jsme hráli různé hry, děti si vyzkoušely airsoft a ve slunečném počasí si pěkně užívaly. Po nástupu a večeři jsme se rozhodli udělat druhé letošní letní kino.
LS dne 18.08.2016 21:06:55

Den čtvrtý roku 2016
Dopoledne měly děti zábavu v oddílech, hrály různé hry a soutěžily v různých disciplínách. Po odpolední svačině jsme odehráli další část celotáborové hry a to bitvu na rozbouřeném moři. Děti ve skupinách bojovaly na vikingských lodích a navzájem se "potápěly". Vítěz byl nakonec jasný :) Po večeři sedíme u táboráku a zpíváme. Fotky právě nahráváme :)